7 грудня були оголошені результати дослідження «Рейтинг роботодавців України».
Його провів Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна. Дослідження
тривало з 18 вересня по 28 листопада 2017 року. Під час розрахунку фінального
рейтингу враховувалися оцінки як пошукачів, так і експертів. Прес-конференція
на тему «Рейтинг роботодавців України – 2017: хто займає лідируючі позиції і
чому» відбулася в прес-центрі
HeadHunter
Україна під час трьох хвиль опитування досліджував думку українців, аби
визначити, як вони обирають роботодавців і кого з них вважають найкращими та
найдбайливішими.
Під час першої та другої хвиль
опитування вивчалася позиція пошукачів. Вони визначали низку компаній з різних
професійних сфер та різних областей країни, тим самим сформували список для
участі у «Рейтингу роботодавців України». Також фокус був спрямований на
визначення основних критеріїв привабливості роботодавців та бізнес-сфер.
Під час третьої хвилі з метою
збільшення об’єктивності даних та отримання незалежної оцінки роботодавців у
кожному галузевому переліку до «Рейтингу роботодавців України» долучилися
експерти ринку праці:
- Анна Власова, співзасновниця і директор Школи HRM;
- Марина Маковій, генеральний директор HeadHunter Україна;
- Сергій Кравченко, заступник голови Державної служби зайнятості України (Центрального апарату);
- Ірина Тихомирова, президент Бізнес-школи МІМ;
- Тетяна Никитович, директор компанії Smart Solutions;
- Тетяна Карельська, керівник департаменту управління персоналом European Business Association;
- Олександр Полянчук, управляючий партнер Executive Search компанії Alex Polin.
«Кандидати і пошукачі оцінюють роботодавця в основному по популярності компанії і за відгуками в інтернеті. У деяких випадках, також мають місце відгуки знайомих, якщо вони є. На жаль, з огляду на тенденції, в інтернеті переважають негативні відгуки, позитивні ж — публікують значно рідше і це призводить до того, що виходить не дуже об'єктивна картинка, – розказує Тетяна Никитович, експерт рейтингу, директор компанії Smart Solutions. — Ми як експерти, що працюють з ринком, звикли оцінювати роботодавців також за відгуками, але зібраним «зсередини» - від співробітників, які або працюють в компаніях, або працювали там раніше, або в якості кандидатів ходили на співбесіди. Як правило, ми оцінюємо безліч чинників у сукупності, від різних рівнів співробітників у компанії».
Експерт зазначила таку низку
факторів, котрі беруться до уваги:
- рівень плинності кадрів;
- наявність офіційного працевлаштування, з першого чи дня;
- рівень заробітних плат по відношенню до ринку, регулярність виплат, наявність бонусних систем;
- особистості – є керівники, з якими або хочуть працювати, або ні;
- графік роботи, овертайми;
- перспективи розвитку, зростання, перспективи компанії в цілому;
- як себе «відчуває» компанія на ринку;
- атмосфера всередині, колектив.
І ось вони – ті ТОП-20 найпривабливіших роботодавців України:
Також у
«Рейтингу роботодавців України» представлено регіональний фокус та за
професійними сферами.
«Велика радість і честь бути присутніми у «Рейтингу роботодавців», але також це і велика відповідальність для нас, як для роботодавця, – сказала Наталія Дороніна, начальник департаменту управління персоналом lifecell, компанії яка увійшла у ТОП-20. – Це оцінка заслуг, оцінка нашої роботи із персоналом, кандидатами, і свідчення того, що ми все робимо правильно. Однак це й ще висока планка і високі стандарти, які компанії виставляють для себе та для інших компаній ринку загалом, і які є орієнтиром».
Підводячи
підсумки прес-конференції, Ірина Брицька, директор з маркетингу Headhunter
Україна, зазначила, що наступного року «Рейтинг роботодавців України» також
буде сформовано і є висока ймовірність, що він від цьогорічного
відрізнятиметься, позаяк компанії зі сфери е-commerce уже активно «наступають
на п’яти».
А от щодо питання чи
формуватиме HeadHunter Україна антирейтинг роботодавців, то відповідь експерта
була наступною: «Є чимало площадок, які збирають подібну інформацію. Але для
чого давати привід опускати руки компаніям? Сьогодні і так не дуже простою є
ситуація на ринку праці Україні. Думаю, що є значно більша необхідність
говорити про ті позитивні тенденції та практики, які є, про тих роботодавців,
які створюють робочі місця і розвивають економіку країни».
Організовуючи «Рейтинг
роботодавців України», HeadHunter Україна розумів, що це ще один інструмент,
який дає змогу побачити тенденції ринку праці нашої країни сьогодні; зрозуміти,
що дійсно є важливим для пошукачів, визначити перспективні орієнтири для
роботодавців у контексті питання формування та розвитку HR-брендингу, а також
заохотити тих, хто інвестує в бренд роботодавця реальними справами Це все,
своєю чергою, має стимулювати ринок до розвитку, а роботодавців — упроваджувати
дієві практики щодо подальшого формування стратегії побудови HR-бренду
компанії.
«Рейтинг роботодавців України»™ – це важливий показник привабливості компанії як роботодавця.
Джерело: HeadHunter Україна